Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


Kem Ekstrovert, Ulu Bernam.

Assalamualaikum and hi :)

K tak nak cakap banyak. Baru lepas balik sekolah nie penat. Hihi. Saje je nak update blog nie sebab dah lama tak update. Sampai dah penuh dengan sarang labah-labah. K itu tipu. Sebenarnya kem nie dah lama dah, dalam 2 minggu yang lepas. Kalau tak silap lah. Haha. Seriously best gila ohh :)) Rugi laa siapa yang tak gunakan zaman terakhir persekolahan korang untuk enjoy. SPM pun SPM juga, tapi kita mesti lah nak tamatkan zaman persekolahan dengan kenangan kan? Kalau tak nanti rasa macam menyesal je sebab kita tak gunakan masa yang ada dengan sebaik-baiknya. Hahaha pape je lah.

Huuwaaaaarrgghhh!! Tak nak SPM!!!! Tak nak habis sekolah! Tak nak kerja! Tak nak PLKN! Tak nak tak nak dan tak naaaaaakkkk!! Fullstop!

Alright, here we go....... :D

**********************

Muka aku muka baru lepas bangun dari tidur. Hihi

Korang comel. Sayang korang sangat-2 :)

 Daripada depan:
Akma, Nabilla, Me, Fida, Fana, Huda and Mimi 

 Nak dijadikan cerita, si Nabilla nie takut air. Habis dia tariknya baju aku sampai nak tenggelam aku dibuatnya. Tapi takpe, demi kawan. Hihi. Sebenarnya time nie kiteorang tengah dibuli oleh cikgu dengan kakak fasi yang pakai tudung pink tu. Seriously kejam gila.

Okayy disebabkan kiteorang nie je kakak-2 senior form5 *cehhh* so kiteorang kena buli teruk gila dengan cikgu masa kat dalam air tu. Perghh! Sumpah aku tengah kesejukan -.- Tapi pape pun best gilaaa :)

 On the way nak pergi mandi sungai lagi. Muehehehe. Comel tak comel tak? :D

 Semoga ukhwah yang terjalin kekal hingga ke jannah. InsyaAllah :)

 Wehh seriously cikgu yang kat tepi sekali tu handsome gila. Tapi sayang di dah sudahpun berkahwin. Haha. Baru kahwin k. BARU XD

Ini 101% candid. Aku tak tahu apa yang aku buat :)

Cakk! Hihi. Mencelah pulak. Ini baru lepas balik daripada sungai.

Haha. pakai scarf pun jadi la. Lagi senang :D

Ini game yang kiteorang main petang tu juga dalam pukul 3 macam tu lepas makan and solat. Ketua kumpulan akan panggil nama kiteorang sorang-sorang and kita kena cari kat mana ketua tu berada. Group mana yang habis dulu, dapat 30 bintang. Bapak banyak. K group aku menang eyh *batak sekejap* :D

Pemandangan di atas bukit. Subhanallah. Lawa sangat :')

Aktiviti merentasi halangan.

Yang nie pulak, group mana yang berjaya buat line terpanjang, group tu menang. Yang nie aku sampai tersedak-sedak air masuk dalam mulut. Time nie fikir nak menang je en, so kisah pulak aku air masuk mulut ke apa. Haha. Pape pun funny gila k.

Tiga sekawan :)

Game yang nie pulak, setiap group kena pilih sorang ratu and sorang raja. Lepas tu hias kan dia dengan apa-2 benda yang ada disekeliling sungai tu. Tak kira lah daun ke apa. Yang penting raja aku memang selenga habis. Me? Comel tak jadi pengapit? Muahahaha XD


Ha, yang pakai seluar biru tu abang fasi. Dia suka gila kacau aku. Tahu lah comel en abang en. *k perasan jap* hihi ;p Then yang pakai tudung warna oren tu pulak kakak fasi. Nama dia apa tah, lupa. Masa mula-2 tu aku tak suka dia sebab dia kerek. Eeeiii sabar je lah. Tapi dah lama-2 tu, sporting gilaaa :DD

*******************

Okayy dah! Sampai sini saje. Gambar banyak lagi, tapi ini je lah yang termampu. Tak larat dah. Haha. Tapi tapi tapi, kat sini boring sikit lah sebab tak dapat message. So kesian my hubby kena tunggu sampai aku balik. Kesian dia. Aku dah cuba cari line merata-rata, satu bar pun tak ada! Menyirap betul laa. Menangis aku kat sana. Haha manja gila. K lah, daaaaa! Terima kasih sebab suda baca dan tengok gambar-2 saya ;) Kepada adik-2 junior yang tengah baca nie, penuhi lah zaman persekolahan korang dengan penuh kenangan okay! Hihi. Bubyeee. xxx

Hidup apa motif? Lillahita'ala. Eh? Haha. Tetiba. Yang tengah-2 tu comel kan? Hikhik *joke joke* kbaii semua. Lepas SPM saya berjanji saya akan aktif berblogger kembali *bajet cam ada orang nak baca je blog nie*. HAHAHAHAHAHA whatever ;p