Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


Happy Birthday Abah !! :D


Assalamualaikum :)

Happy Birthday to you..
Happy Birthdah to you..
Happy BIthday to abah,
Happy Birthday to you!!

Okayy dah habis nyanyi. Hehe. Abah saya agung, sebab tu dye bagi semua orang cuti. Sebab nak celebrate b'day dye punya pasal lah. Hahaha. *okayy tipu* jangan percaya eyh. Haram kalau percaya. Sangat tidak mungkin lah kan anak raja nak berblogging. Teruk perangai. Ish3. Haha

Masa hari Isnin tu kan, malam tu kiteorang pgy Econsave. Then balik daripada Econsave tu mama cakap nak pgy Baskin Robbins sebab nak tempah kek. And i was like..... OMG! Seriously ma?!! *tepuk tangan*. So pgy ah BR, tapi tak surprise lah sebab abah TERikut. Yelah, dye cakap dye nak duduk dalam kereta je, tak tahu pulak dye nak keluar juga kan. And then mama cakap takpe lah, kita alihkan perhatian abah. So beli kan lah aiskrim utk dye. Then mama pgy tengok corak kek dye macam mana. Okay memang lawa gila eyh (sila jealous). Aku memang dah terliur tengok kek tu. Last2, mama cakap tak jadi tempah sebab kalau nak tempah 3 hari sebelum b'day. Tapi kiteorang dah sah2 lah memang lambat en, so memang tak jadi ah. Kesian betul aku baru nak berangan makan kek aiskrim. Okayy forget it.

Hari Rabu tu, kiteorang pgy JJ dulu. Teman my lil sister jumpa kawan. Petang tu baru pgy One Utama, Damansara and then malam pgy Bora Asmara (alahh adik beradik dengan Bora Ombak juga). B'day abah meriah sangat. Sebab ramai yang ikut celebrate.One of them mesti ah my beloved hubby en. Haha.  K takde ah ramai sangat sebenarnya, saje nak bagi gempak je. Hihihi. Maafkan saya..

Hehe. Saya tahu saya comel dan manja *okay perasan*

Daddy, Mummy, and beloved daughter *okayy tipu* muehehe

Ha! Wehh korang, dengar la aku nak cakap nie! Masa kat OU tu kan, aku terdengar mama cakap berita yang agak terkejut dan menyentuh jiwa aku yang lembut nie. Rasa seram sejuk pun ada. rasa macam nak balik pun ada!!! Haha. Takde lah sampai macam tu sekali. Lagi sekali, maafkan saya.. Masa tu mama tengah onl kat fone dye, then suddenly dye panggil. Aku tanya ah, "kenapa ma?". Then mama jawab "Ehh tadi ada gempa bumi lah. Kita tak rasa pun, nie semua dok sibuk update status pasal gempa bumi tadi. Diorang cakap Tsunami myb akan jadi kat Malaysia." *terdiam sekejap* Ya Allah, aku dah gelabah bontot ayam dah kat situ. Then aku baca ah status2 tu semua, seriously memang terkejut. Ada yang cakap kelajuan ombak 800 km/j. Laju tuuu... Bapak I bawak kereta pun tak sampai 200 k. Even 120 tu pun dah rasa macam nak melayang kepala otak aku. Ini kan pulak 800. Dunia dah uzur kan, apa boleh buat. Tunggu masa je. Tapi aku tak sedia lagi nak menghadap tuhan. Banyak benda lagi yang aku kena buat. Ilmu utk akhirat pun tak cukup lagi :'( kalau boleh nak kahwin dulu.. Ha okay memang gatal. Haha. Ehh tapi betul lah, kalau kahwin atleast ada "teman dunia" masa kat syurga nty kan :')

Takpe lah, sama-sama kita buat solat hajat supaya Malaysia tak kena tempiasnya sekali k. Dan semoga orang2 yang dekat Acheh tu semua sentiasa tawakkal, tabah, dan sabar menghadapi segala ujian dari Allah swt. Amin Amin Ya Rabbal Alamin.....

Sampai di sini sahaja luahan daripada hati kecil saya. Jangan lupa solat hajat tau! Perbanyak kan lah doa2 anda. Renung-renung kan dan selamat beramal! ;) xxx