Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


Gaduh, gaduh, gaduh! :'(


- Assalamualaikum -


Aaaarrrggghhhh!! sedihnyaa :'/ aku selalu sangat marah dye. selalu!
tapi dye sabar je dengan aku. dye tak pernah balas balik. dye tak pernah marah2 aku macam mana aku selalu buat kat dye. aku pulak asyik marah-marah je dye. bukan ape, dye selalu buat aku geram dengan dye. kadang-kadang tu aku rasa macam nak... eergghh!! sabar je lah. dah la dye nie blur semacam je. kadang2 aku tanya benda simple pun dye tak boleh nak jawab. sape yang tak sakit hati en? tapi tak semua salah dye. aku je yang selalu sangat marah dye. even benda tu hal kecik je. bila aku cuba berbaik dengan dye, ada je benda yang aku tak puas hati. asal aku macam tu?!! asal?! YA ALLAH!! dah ada dye dalam hidup aku pun dah cukup baik dah! kenapa aku tak pernah nak bersyukur dengan apa yang aku ada?! :'(

hari tu gaduh, semalam gaduh, hari nie gaduh. aku pun tak tahu lah ape masalah aku asyik nak attack dye je. bodoh nye lah. kalau aku penat, dye jugak yang jadi mangsa. kesian sangat kat dye. tapi dye selalu ambil berat pasal aku. nasib dye penyabar. kalau aku jadi dye memang aku dah maki-maki dah, asyik nak cari gaduh je kan. siape yang tak bengang. tadi gaduh dengan dye pasal kelas tambahan je pun. dye cakap since esok sekolah dye akan buat kelas tambahan almost everyday okayy! bayangkan la! aku memang dah sah2 la sakit hati. dye tuisyen dengan aku seminggu sekali je kot. tak kan laa lepas nie dye nak tinggal kan aku semata-mata nak pergi kelas tambahan dye tu. memang tak lah kan! baik berhenti je terus tuisyen tu! tak payah membazir duit en, pgy je kelas tambahan tu! aarrgghhhh *aku cemburu* . aku percaya kan dye, tapi aku tak suka dye rapat2 dengan perempuan lain. aku tak suka dye utama kan benda lain dari aku! aku sayang dye sangat2 :'( 


kenapa kita selalu sangat gaduh? kenapa?! :'
b tahu tak syg sayang b sangat2. syg takde niat pun asyik nak marah b je. tapi kenapa sekarang kita dah tak sehaluan? nie semua sebab b lah! b selalu sangat tak faham syg! pastu b suka sangat uatama kan benda lain dari syg! syg tak suka la b! :'(   n then, b dah tahu en syg selalu penat2, b kena lah faham. nie tak sikit2 nak msg, sikit2 nak tanya itu ini itu ini tanya sekali cukup lah, kan tak pasal2 dah kena marah. syg rimas la b, RIMAS! tahu tak! :' tolong lah faham. b jangan lah asyik buat syg naik angin je. syg pun tak nak laa asyik marah2 b je. syg tak nak b sakit hati, syg tak nak b sedih. tapi b nie degil, nak jugak control itu ini. syg tak suka, kan syg dah pernah cakap. pastu b nie, kalau syg marah sikit nak menjawab marah sikit nak menjawab. diam sudah la! b macam tak kenal syg je kan. lagi b lawan lagi lah b sakit hati. syg minta maaf sangat2 sebab selalu marah2 b even benda tu sebesar zarah sekalipun. b baik sangat2 ngan syg. syg hargai b sangat2. terima kasih b.. b jangan risau, syg cuba berubah untuk b.. :'/