Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


Tahun baru, Azam baru :')


Assalamualaikum and hye readers :)

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru yang ke-2012 kepada seluruh umat manusia di muka bumi ini . oyeah . haha . korang sambut kat mana ? rumah ? Dataran Shah Alam ? Putrajaya ? I-City ? Dataran Merdeka ? mana lagi ? haha okayy mana2 je lah kann . aku sambut dekat Dataran Shah Alam, balik2 terus sambut birthday beloved lil sys . awwwhh so suwweett . *lagi sweet bila dye dapat present dari bf dye*

okayy ape yang ade kat sane eyh ? hm, pahala laa :) siapa yang taknak kejar pahala kann . sebab tu lah hati aku terniat nak pergi . aku pergi dengan kawan2 sekali *thank you mama sebab willing to hantarkan* :) ehh yang nie bukan countdown jenis2 yang hiburan tu tau . yang nie macam ceramah santai oleh Ustaz Azhar Idrus + Zizan (backup je tu) . ustaz tu kan popular dekat Youtube . hahaha . okayy best sangat dye bagi ceramah . tak macam ustaz2 laen tu, diorang bagi ceramah, aku dah boleh mimpi sampai ke London . 

okayy back to the title . tahun baru, mestilah azam baru kan . tahun baru, mestilah buku baru kan . yeahh azam tahun baru aku nak jadi orang yang "agak" baik laa jugak . ecehh . haha . dah taknak dah layan orang2 yang "annoying" nie . sebab bagi aku benda tu macam membuang masa dan menambahkan dosa . aku nak jadi orang yang happy go lucky and sentiasa nampak ceria . okayy mungkin aku pernah buat silap, tapi setiap manusia pasti akan melakukan kesilapan right ? aku rasa aku dah cukup matang untuk berfikir mana yang terbaik untuk aku dan mana yang buruk . sekarang masanya untuk tumpukan pelajaran untuk SPM :/ bangga kan parents aku . and aku nak buka buku baru, buang semua buku2 lama dalam tong sampah . dah tak nak ingat lagi benda2 lama yang boleh merosakkan hati . InsyaAllah .

so ape2 pun Happy New Year to those who are reading my entry :') aku akan cuba lupakan semua kenangan pahit yang aku dah alami pada 2011 nie . bak kata pepatah, *buang yang keruh, ambil yang jernih* . betul kan ? aku dah taknak ingat2 lagi dahh benda2 semua tu . sakit hati :/ Semoga hari2 yang akan datang lebih baik daripada tahun2 yang lepas, semoga segala urusan akan dipermudahkan oleh Allah SWT . May this year will brings us much more happiness . doakan aku supaya jadi orang yang baik di mata Allah dan di mata manusia . dan aku harap Allah akan kuatkan hati aku untuk menempuhi segala ujian dan dugaan yang akan DIA berikan . Goodbye 2011 and Hello 2012 ! may Allah bless you guys :')

*HAPY NEW YEAR !!!*
eee terasa cam orang bodoh pulak wish happy new year pukul 3 . hahaha

# pffftt ! starting new year pun dah sakit hati kot . sakit hati dengan manusia yang... ergh! kuatkan lah iman aku Ya Allah :/