Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


I'm a big senior :D


Assalamualaikum and hye reasers ;)

Heyy korang, esok dah start sekolah lahh . dah ready belum ? heee . macam tak percaya je kann . pejam celik pejam celik tau2 esok dah 4/1/12 . rasa macam cepat sangat je bumi nie berputar . aku rasa macam baru je amek PMR hari tu, sekarang dah nak amek SPM pulak . wattahell lahh . haha . sejujurnya aku memang malas nak menghadap buku . tapi kalau muka buku tu aku rajin lah . #honestly

Pffftt !! wehh korang, meh la sini jap.. alaaa kejap je . cepat laa . haaaa dekat sikit, nak story sikit nie . esok wa jadi big senior doe kat sekolah tu . perghh . wa terasa cam terbangga pulak dengan diri yang tak sempurna nie . ade la sorang junior yang wa tak berapa nak kenal nie meng-IM wa dan bercakap sedemikian rupa... "akak senior akak senior, please be nice to me okayy ;)" hahak ! hamboihh adik, rase macam nak gugur je bulu hidung akak senior awak nie . semangat betul . akak senior semua memang always good2 je, so no need to be worry lah . akak senior nie jadi singa bila adik senior nie punya perangai macam hantu je . hehek #justsaying . ehh tapi singa2 pun dalam hati ade kolam ikan tauu . senang cerita kalau korang tak buat perangai ngan aku, aku 1000x lagi baik dari korang . so kesimpulannya jangan mengada nak buat aku naik darah ye, kang elok2 sihat kang terus biul kepala otak kena saman suara dari aku . loljkjk ;p

if korang boleh respect aku, aku pun for sure akan respect korang punya . kalau korang biadab dengan aku maka aku pun biadab lah dengan korang . tak payah laa nak maen kerek2 nie semua bagai ye, aku cungkil bijik mata korang dengan screw driver . kalau tak puas hati dengan mape2 senior yang lain tu meh buat appointment dengan aku, kita settle cara perempuan kayy . sopan2, lemah lembut, dan penuh kasih sayang . tempat aku memang sentiasa kat bilik kaunseling . agak2 sape yang aku tengok ade masalah tu en, yang bajet2 cam otai, kain senteng2 tudung pendek macam tak cukup kain tu kann, hehehe.. 
Anda lah buruan kami sepanjang masa.. ;)

oyeah ! rase cam tak sabar pulak niyh . hahaha . #buduh je ayat . adik2 f3 tu, jangan memaen tau . belajar rajin2 jangan ponteng2 kelas sebab tahun nie sekolah adik2 tu penuh dengan CCTV . nty kalau terkantoi kang susah . sape susah ? akak jugak yang susah . haha . okay tak pun sebenarnya . korang lah yang susah, susah hati . kan3 ? hehe . tak sabar nyeee nak jumpa kengkawan, lepak same2 lg, share2 makanan (sharing is caring), cite2 pasal lelaki idaman malaya, gelak2, and etc . ohya, ngumpat espcecially ! hahaha . mengaku plaaakk . contoh yang bagus niyh . jangan tiru ye adik2, sesugguhnya itu akan menimbulkan dosa . 
okay lah, see you tomorrow !
ouh yaa btw,,
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

 hehe . aawwwchakk ! ^^v

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
hek elehh, ehh chill lah . tamao lah marah2 ;)
saya cuma nak cakap..


\/
\\//
\\\///
\\\\////
\\\\\/////
\\\\\\//////
\\\\\\\///////
\\\\\\\\////////
\\\\\\\\\/////////
\\\\\\\\\\//////////
//////////\\\\\\\\\\
/////////\\\\\\\\\
////////\\\\\\\\
///////\\\\\\\
//////\\\\\\
/////\\\\\
////\\\\
///\\\
//\\
/\

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim..
saya dengan ini merasmikan bahawa sekolah akan bermula pada hari esok iaitu 4th January of 2012 !!


- WELCOME BACK TO SCHOOL -
*wahai adik2 junior ku sayang, please be nice to us okayy ;)*