Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


Only you.


Assalamualaikum and hye readers ;)

hm, hari nie dah masuk satu tahun, dua bulan, dua minggu, dan lima hari saya dengan dye . hehe . siape ? alaa, my beloved hubby lah korang :') 

hm macam tak sangka sangat2 boleh "selama" nie . dulu nak main2 je, takde lah sayang sangat kat dye kan, layan dye pun cam biase2 je . k aku tahu aku jahat . tapi dye.. asyik bagi harapan je . tak pernah berhenti berharap, tak pernah give up . walaupun macam2 ujian dan dugaan yang telah kami tempuhi . dye pernah down, and same goes to me . rasa macam dah tak dapat nak teruskan hubungan nie . yeah, atas sebab2 tertentu lahh . tapi, bila dah lama2 tu, rasa macam dah lali pulak dengan semua tu . entah kenapa, aku susah sangat nak percaya dye . lelaki macam dye ramai yang nak, semua beratur dan tunggu masa je . heishh, aku geram betul lahh . kalau kiteorang gaduh, ada je yang suka
*BACA SAMPAI HABIS*
jangan malas2.. hehe

bila nak lepaskan marah, aku lepaskan kat dye . semua dye je lah yang terima . dah tu dye yang bagi aku tension kan sebab ramai yang nak dye . dye pun jenis yang melayan je . elak aku bagi penumbuk je kat dye . huishh . tak baik kann . tak baik tumbuk suami sendiri . haha . tu dulu je la kalau aku geram dengan dye . aku rasa sekarang aku dah boleh fikir kot . sekarang semuanya Alhamdulillah dah settle . dah takde ape2 yang jadi between us . orang yang gila sangat kat dye tu pun dah couple dengan bestfriend dye sendiri . k lantak kau lah as long as kau dah takde kena mengena dalam hidup aku lagi . bila cakap pasal kau, aku rasa macam nak luahkan semua je . tapi takpe lah, biar aku sorang je yang simpan . aku anggap kau macam kawan aku eventhough aku tak kenal kau sangat, tapi taik yang kau bagi kat aku . nahh mmuah untuk kau !

berbalik pada my beloved hubby, aku sayang dye sangat2 sampai bila2 . sayang, no matter how many times i get hurt because of you, i won't leave you . because even if i have a hundred reasons to leave you, i'll look for that one reason to fight for you . sebab awak sayang saya lebih dari apa pun dan saya pun akan balas balik benda yang sama . kiteorang pernah tak sehaluan . gaduh berminggu-minggu lamanya . tapi dye sangat3 sabar dengan perangai aku . dye selalu cari jalan untuk "cari" diri aku balik . dye selalu cakap yang dye rindu aku sangat2, sayang aku sangat2 . and one day aku cakap, aku nak clash dengan dye no matter what . aku tahu dye sedih sangat . aku pun tak tahu kenapa aku marah sangat sampai aku boleh cakap macam tu . aku tahu aku tak kan jumpa lagi lelaki sebaik dye so that's the reason why aku akan tetap pilih dye walaupun aku jumpa yang lagi better dari dye sebab bagi aku, takde sorang pun lelaki yang boleh ganti tempat dye di hati aku . yeahh that's it . *tarik nafas . 


hm okayy, sikit je lagi. sabar tau :')

selepas aku settle semua dengan dye, lama aku tak reply text dye . *3 hari je* . hm, bagi aku lame :'( yes baby, i left you, but i promise one day i will find it in my heart to come back, sayang . truth is, i cant stand a single second without you on my mind . i need you and without you, i am lost and alone . tiap2 hari i tengok all those of your pictures :/ and i knew, you're waiting for me . just because i left you doesn't mean i dont love you anymore, it simply means i love you too much to keep you away from all the things you deserve . and now, we're almost two years facing all the things that we dont want it to be happened between us . sayang kita ada masa lagi 7 tahun je kayy untuk awak tunggu saya . and after that, we're going to live happily ever after tauu . promise me that you'll make me happy till the end of my life . and i'll do the same things to you :') 

# maaf kalau terlalu panjang, ini hanyalah luahan hati yang aku nak share dengan korang semua . tiada paksaan . and siapa yang dah berjaya menghabiskan karangan aku yang panjang berjela nie, i would like to say a lot of thank you for reading my entry <3