Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


saya ditag oleh Fida Ashaari :)

Assalamualaikum and hye readers ;)

ehh2, entry kali nie sy telah ditag oleh si cantik manis Fida Ashaari lah . hewheww . tak pasal2 kena buat homework kan . eii awak niyh . soalan dah lah banyak ! grrr ! hehek
OKAY HERE WE GO.....
  • First, strory about yourself . 11 things .
  • Then, answer all my questions .
  • Next, do your 11 questions .
  • Last, tag to 11 followers .
  • Plus plus, you should tell to all peeps that you've tagged .
Now, lets start :)
11 things about myself 
  • Nur Izzatie Farrahin Bt. Muhammad Nizam
  • Calon Sijil Pelajaran Malaysia 2012 ! muehehehe :D
  • Tak suka bangun pagi2 pergi sekolah ! elehh korang pun sama -.-
  • Suka messages ehemm2 pagi petang siang dan malam
  • Suka tengok pemandangan yang cantik2 
  • Obsessed with PINK ! ahah :D
  • Suka aktiviti yang lasak dan mencabar ( macam Fida jugak )
  • Saya suka makan coklat, apa pun jadilah asalkan coklat
  • Saya teringin nak pergi New York dengan kawan2 ;)
  • Saya tak suka orang busy body hal saya
  • Yang paling penting, say nak jadi DOKTOR !
SOALAN FIDA :

Impian korang ?
Nak ada rumah besar, teringin nak jadi kaya supaya aku boleh bagi duit kat anak2 yatim tiap2 bulan . serious itu yang aku nak :')
Tempat yang paling korang nak pergi ?
aaaa.. yang tu lah, nak pergi NYC dengan kawan2 AND teringin nak jejakkan kaki ke rumah Allah dengan family dan orang yang tercinta . Insya Allah :)
Pengalaman paling best yang pernah korang lalui ?
erk, apa ek ? time first naik kapal terbang kot masa kecik dulu . excited betul :D
Pengalaman memalukan yang pernah korang lalui ?
langgar pintu kaca depan orang ramai kat shopping mall (tak perasan ada pintu) . sumpah memalukan -.-
Apa pesanan cikgu tadika korang yang masih korang ingat ?
hehe . dye cakap jangan menangis2 lagi, nty dah besar tak kan pergi sekolah pun nak menangis lagi kan . lepastuh dye cakap, belajar rajin2 suapaya boleh banggakan ibu bapa . rindu pulak kat cikgu :')
Pernah jatuh longkang ?
perghh, soalan cepumas niyh . aku thu kau mesti pernah kan Fida ? sebab tu kau tanya orang . haha . okay aku tak pernah :D
Simple or Gorgeous ?
hm, maksudnya ? okay saya suka dua2 :)
Apa haiwan paling korang takut ?
takut tu tidaklah, tapi geli tu ada lah . katak dengan lipas . 
Cerita dekat tv yang beri impak pada korang ?
banyak kot . salah satunya Tanah Kubur .
Kata2 yang korang susah nak lupakan ?
hm, apa ek ? entahlah . tapi yg selalu saya dengar mestilah "belajar rajin2 n jangan tinggal solat" . ha yang tu memang dari kecik sampai besau saya dengar . haha
Pesanan korang buat saya ?
hm, okay . pesanan aku buat kau, kau belajar rajin2 tau n semoga impian kau utk menjadi ibu yang hebat seperti mak kau tu tercapai :) n nanti dah besar tu jangan lah lupa kat aku pulak tau . hee . lagi satu, nanti belanja aku coklat sebab aku dah jawab soalan kau ! haha *kidding . tapi boleh lah kalau nak sebenarnya :p

SOALAN SAYA :

 -  first of all, impian korang apa ?
- ciri2 lelaki idaman korang ?
- benda yang paling korang sayang ?
- binatang apa yang paling korang suka ?
- apa yang korang buat bila tengah bosan ?
- apa yang korang buat utk release tension ?
- cita2 korang apa n nak sambung belajar kat mana ?
- kalau korang ada 1 juta dalam tangan, korang nak buat apa ?
- dalam banyak2 tempat dalam dunia nie, mana yang korang teringin nak pergi ?
- kalau korang diberi peluang utk pilih satu benda yang korang nak utk jadi kenyataan, apa yang korang pilih ?
 -  last, pesanan korang buat saya :)

ORANG YANG DITAG :
Leeya, Aimi SalvatoreNurulWawa AiAimie DaliaAnis SyafiqahReenIzzah FarhatunKamiliaTyraFieyqa
Sesungguhnya orang yang ditag ini adalah bertuah kerana sy sering mengusha blog kamu ♥ buat ! jangan tak buat :D muehehehehe

                                                                          LOVE,