Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


contest blog simple but awesome ♥


Assalamualaikum and hye readers ;)

haha . sebok dengan contest je kann . ishh . dah jadi macam hobi nak masuk contest gara-gara si Nurul yang asyik mengetag contest je . haha . nie semua dye yang ajar nie. haha :D

syarat-syarat nak masuk contest nie ialah :

  • A malaysian blogger - haruslah Malaysian blogger :)
  • Mesti ada blog - Mestilah ada. nama pun Blog Contest.
  • Follow blog Nurul Hanani (tak wajib) - dah follow dah pun :)
  • Buat satu entry tentang contest nie, dan letak banner yang kat atas tuh - pun sudah, nie lah dye.
  • Tag rakan blogger (tak wajib) - saya nak tag 2 orang. hee
  • Then, comment kan link entry dekat entry penganjur contest nie - DONE ! :)
so amacam ? nak join ? hah ape ? nak thu hadiah ? erk, kejap2..
haaaa,, nie dye.. hee
klik je lah, tak ada virus pun . jangan malas2 .
maaf lah tak tag boleh nak letak kat entry sebab sukar digambarkan dengan kata-kata . cehh . haha :D
kbaii, ada lagi satu contest, nantikan :)
erk, lupa pulak nak tag.. hee.kay saya nak tag dekat.......
Nurul & Kiena

                                                                               LOTS OF LOVE,