Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


rindunyeee )':

okay sebelum tu Assalamualaikum dulu . aaaaarrrgghh !! rindu nye kite kat sweetheart wakk ): da lame nie tak jumpe dye . lame sangat dah nie . sangat2 lame . dan ye, sangat lame . huhh, sedih . last mase dye datang beraya dekat rumah dengan kawan2 . tu je lah pun . eee shedihnye kite sampai sekarang still belum ade gambar raya dengan dye lg . raya dah nak habis, tp muka dye yg omey tu tak ade pun dalam album raya kite . dye pun shedih jugak tauu . kite tak nak banyak satu pun jadi lah kann . #sobsob )': tapi takpe dear diary, kite akan cube usahakan ! hikhik yeahh chaiyokk ! usaha kan tangga kejayaan (; #winwink . mmmuuaahhh ! nak tyto . hehek . bubye ! :D

# sayang si dia . ikhlas dari hati : faramuhdnizam (: