Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


syg kena faham..

syg kena faham knp b selalu terdetik perasaan cemburu bile tengok syg ngan org lain, sbb b sayangkan syg.. cemburu kan tanda nye sayang..
syg kena faham knp kadang - kadang b merajuk, sbb b nak kan perhatian dari syg..
syg kena faham knp b suka call n msg syg, sbb mase tu b sangat rindu kan syg..
syg kena faham knp kadang - kadang b marahkan syg, sbb b nak yg terbaik untuk syg..
syg kena faham knp b banyak buat pengorbanan utk syg, sbb b nak hidup selama nye ngan syg..
syg kena faham knp b selalu minta nasihat n pertolongan syg, sbb syg kan tulang belakang b..
syg kena faham knp b suka mengadu kat syg, sbb syg lah segala nye bg b, b nak syg je yg thu..
syg kena faham knp b selalu risau kan syg kalau syg sakit, sbb b tanak ape - ape jadi kat syg..
syg kena faham knp b sensitif ngan syg, sbb b takut sangat hati b terluka kerana syg..
syg kena faham knp b takut sangat lepas kan syg, sbb b takut sangat syg tinggal kan b..
syg kena faham knp b selalu nangis kerana syg, sbb hanya syg yg mampu menceriakan hidup b..
syg kena faham knp b selalu cakap b sayang kan syg, sbb hanya syg yg boleh bahagia kan b..
sekarang syg dah faham kan ? b sayang syg teramat sangat10 (':

# posted by : ikmal aliff firdaus