Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


saya tak mintak lebih...

sy tak pernah mintak utk awak sayang sy, sy tk pernah pakse awak utk bercinta dengan sy . sy tk mintak lebih, sy cuma nak awak sayang sy seadanye itu pun susah ke ? bila awak buat salah, awak tipu sy, sakit kan hati sy, sy tak pernah balas balik . sy sabar je dengan awak, walaupun hati sy pecah retak di sbb kan awak . selama nie pun sy diam kan je . sy bg awak pelung lg . tp knp awak dah hancur kan kepercayaan sy kat awak ? knp awak sanggup buat sy mcm nie ? awak cakap awak sayang sy sangat2, tp knp awak tipu sy ? awak, kita dah bersama dah nak dekat setahun dah awak . tp knp awak rosak kan kepercayaan yg sy dah bg kat awak mcm tu je ? sy sayang awak seadanye, sy terima awak tk kira siape awak, sy tk pernah mintak awak utk balas balik pun wak . sy dah bg awak peluang, knp awak tk guna kan sebaik-baik nye ? sy tak kan balas ape yg awak dah buat kat sy, sy nak tengok sampai bila awak boleh tahan hidup tnp sy . sy perasan lately nie awak dah banyak berubah . awak da tk selalu layan sy, awak da tk kisah kalau sy tk text awak . tp dulu, klau sy tk text awak sekejap pun awak dah miscall berkali-kali . tak mcm sekarang, sy tk text berjam-jam pun awak da tk kisah . kalau dulu, mcm2 ayat awak guna utk pikat sy, buat sy jatuh hati pd awak, text sy tiap2 hari, pijak semut pun tak mati . awak sanggup gadaikan gf awak semata-mata utk sy . tp sekarang ? bila dah dapat sy, awak pulak yg ignore sy . knp ye awak ? sy ade buat salah ke kat awak ? kalau ade, sy minta maaf . sy cuma nak awak yg dulu . awak yg selalu caring pasal sy . i miss the old us so badly . awak kalau sy dah pergi, sy ignore awak, awak jangan tanye kenapa . sy cuma doa kan awak sihat selalu dan diberkati Allah . terima kasih sangat2 sbb dah bahagia kan sy . sy sayang awak sangat2 ':