Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


malas malas malas :D

assalamualaikum . okay hari sy nak cerita yg sy malas gila nak sekolah esok (khamis) 25/8 . nak thu sbb ape ? sbb ckg nak bg homework yg tinggi menggunung, mak aihh, memang takk lah kan . and kebanyakan buku WAJIB pass up by tomorrow . it was like.. whatt ?! seriously ?? -.- haha . terrible and horrible kann ? tak pe sy thu bukan sy sorang je macam tuu :p hari nie classmates sy semua dah berkomplot tak nak datang esok, so sy pun join lah sekali . tak salah kan cikgu ? kteorng cuma nak meringankan beban cikgu jee . hee . tp sy lain, sy punye cuti sampai minggu depan tau cikgu . haha ! *jangan jealous :D okay act im not that lazy but i just dont wanna make my teachers mad with me just because my book didn't complete . ehh seram niyhh . haha . cukup lah kerja yg dah ade nie cikgu . addmaths lah, maths lah, latihan sejarah lah, BM penulisan lah, folio sivik lah, (amboii mcm tak nak bg sy raya je cikgu . haha) nie pun ah cukup menguji tahap kesabaran sy . nak up2 lg . memang tak mungkin la sy nak buat . harap cikgu faham lah . cikgu kan baik . kan3 ? sy saaayang cikgu sangat2 !! hehe . dah la, BYE ! :D