Miss Strong
Bonjour Bloggers!

 Silent Reader[s]
No matter how hard things may seem, don't feel down, and don't give up. The clouds will clear, and there are brighter days ahead. InsyaAllah


Entries About Linkies



Tagboard


Credits Section ♥


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Others:   
Fully edited by: Farrah Muhammad 


forever love ♥


heyyo kawan2 :D hehe . nie sy baru edit tadi . baru je kejap nie . cantik tak cantik tak ? okay sy thu cantik sangat-sangat . lelaki tu pun comel jee . jangan jealous . hee . 10. 10. 10  ---> tu lah tarikh anniversary kteorng . haa, cantik jugak kan ? dah 10 bulan kami bersama . banyak sangat cabaran dan dugaan yg kami alami . dengki, iri hati, jealous, tak puas hati, semua ade . complete . sy sayang dye sangat-sangat . tak de sorang pun yg boleh rampas dye dr sy . ingat tuu.. dye nie caring, baik, dye pandai amek hati sy, sbb tu sy suka touching2 dengan dye . cewahh . mengade lah . haha . tp dye blur . tu lah sifat semulajadi dye . walau mcm mane pun dye, sy tetap sayang dye seadanye . tp, sayang mcm mane pun sy pada dye, itu tak lebih dr sayang sy pada keluarga dan juga Yang Maha Esa . semoga hubungan kami berkekalan dan diberkati Allah SWT . insya-Allah . aminn ~ " everytime i hear your voice, i feel like a little girl . i get nervous, i just want it to go on forever, i blush, i smile, i giggle like crazy and im actually truly happy . nobody has ever made me feel like that before ♥ " you're the best that i ever had sayangg (': xoxo